Veelgestelde vragen


 

Hoe kan ik betalen bij Your Fashion Finds?
Je kunt middels iDeal, PayPal, & MisterCash betalen. Mocht je met een creditcard willen betalen, dan is dat ook mogelijk. Je kiest dan voor de optie PayPal en vervolgens kun je later jouw creditcard gegevens invullen.

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
Mocht jouw betaling mislukken dan kan dat meerdere oorzaken hebben. We raden je aan om contact met ons op te nemen via info@yourfashionfinds.nl. Wij zullen vervolgens uitzoeken wat er mis is gegaan en ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk alsnog de betaling kunt verrichten.

Wanneer ontvang ik de door mij bestelde producten?
Indien je jouw bestelling op een werkdagen hebt geplaatst en middels iDeal, MisterCash of PayPal de betaling hebt voldaan, wordt je bestelling binnen 1-3 werkdagen verstuurd. Bestellingen in het weekend worden op maandag verstuurd.

Verstuurt Your Fashion Finds ook producten naar België?
Ja, klanten uit België kunnen bij Your Fashion Finds gewoon bestellen. Echter duurt het meestal wel iets langer voordat wij het geld ontvangen. Hierdoor kan het leveringsproces vertraagd worden. Verzending naar België kost €4,95. Voor Belgische klanten geldt daarnaast een iets langere levertermijn. Gemiddeld zullen bestellingen naar België binnen 1-3 werkdagen bij je worden afgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten bij Your Fashion Finds?
De verzendkosten bedragen €2,95 voor alle bestellingen die binnen Nederland afgeleverd dienen te worden. Voor verzendingen naar België, wordt €4,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Door wie worden de door mij bestelde producten afgeleverd?
Wij versturen alle bestellingen via PostNL. Dit doen wij zodat wij zeker weten dat je bestelling met zorg wordt behandeld en zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd.

Kan ik achteraf het verzendadres nog wijzigen?
Wij proberen de bestellingen zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is mogelijk, mits deze nog niet is afgeleverd bij PostNL. Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar info@yourfashionfinds.nl. Vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer & het door jouw gebruikte adres.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet 1 werkdag na verzending heb ontvangen?
Wij vragen je nog een werkdag extra geduld te hebben. Het kan zijn dat PostNL problemen heeft met de bezorging. Mocht je na een werkdag nog niks hebben ontvangen dan kun je een mail onder vermelding van je bestelnummer sturen naar info@yourfashionfinds.nl. 

Ik wil mijn bestelling graag terugsturen, wanneer kan dit?
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst  te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag terug gestort. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Artikelen gekocht op events, kunnen niet geretourneerd worden. Kijk hier voor meer informatie over retourneren. 

Hoe zit het met de garantie?
Sieraden
Het is helaas niet mogelijk om garantie te geven op de (YFF) sieraden. Onze sieraden worden gemaakt van organische onderdelen. Mochten er onderdelen losraken door slijtage kunnen deze vaak eenvoudig worden gerepareerd met tangetjes. Hiernaast is het ons advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring kan plaats vinden als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes & parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan.

Mocht je iets kapot of beschadigd ontvangen. Stel ons dan binnen uiterlijk 3 dagen na leverdatum hiervan op de hoogte via info@yourfashionfinds.nl. Na deze drie dagen kunnen wij niet meer aansprakelijk worden gesteld. 

Staat jouw vraag er niet bij?
Stuur dan een mailtje naar info@yourfashionfinds.nl. We zullen je email zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

© 2015 - 2020 Your Fashion Finds | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel